În lumea lui Like şi Share

Trăim într-o lume nouă, o lume pe care putem s-o numim fără greş,  „lumea lui Like şi Share”.  Statisticile spun că, din punct de vedere tehnic stăm foarte bine la viteza internetului, dar şi la numărul de utilizatori.  Astăzi, cu ajutorul reţelelor de socializare, se fac revoluţii, se destramă guverne, se conduc comunităţi întregi, se postează milioane de fotografii şi se dau miliarde de like-uri şi share-uri.

Oare am devenit dependenţi de aceste like-uri ?  Postăm ceva şi apoi tragem cu ochiul din când în când să vedem câte like-uri am primit şi de la cine. Aşteptăm like-urile prietenilor şi poate uneori ne supărăm când nu le vedem acolo. Îi iubim şi mai mult pe cei care ne dau share, pentru că ei duc veştile mai departe, oricare ar fi acestea.

În acest articol, vă propun să dăm like şi share de-adevăratelea, unor preparate savuroase din bucătăria asiatică. Poftiţi la WU XING în Mega Mall Bucureşti (care se traduce „cinci elemente”) !

Am fost la WU XING anul trecut, împreună cu soţul meu, cu ocazia Galei Spring Superblog 2016 şi am savurat pentru prima dată în viaţă mâncare chinezească. Eram entuzismaţi ca nişte copii şi timpul cât a durat până am văzut meniurile în faţa gurilor noastre pofticioase, a fost unul în care am bătut recordul la înghiţit în sec, căci îi priveam deja pe cei ce începuseră să mânânce cu poftă.

Noi am dat like şi share cu mult înainte să apară conceptul de „Share your box„. O să mă întrebaţi cum am făcut asta. Simplu !

Maestrul bucătar Tushin, ne-a recomandat două meniuri complexe cu câte patru cutii de mâncare fiecare, numite meniu 1 şi 2. În meniul 1 am avut: Pui Gong Bao , Pui specialitatea casei, Orez cu ou, Spaghete prajite cu pui, iar în meniul 2: Cartofi cu urechi de lemn (cu usturoi), Furnici în copac, Vită pe plită încinsă şi Orez cu legume.

Aveam aşadar în faţa noastră opt feluri de mâncare chinezească delicioasă.  Şi dacă de pui, orez, legume, spaghete, ou, cartofi şi vită mai auzisem, curiozitatea noastră cea mare a fost să gustăm cât mai repede din urechile de lemn şi furnicile în copac.

Am făcut urgent această poză pe care am postat-o pe facebook, după care a început nebunia de „mmmm-uri”. Am rotit cutiile între noi, până le-am lăsat curate. N-a mai rămas nici o furnică rătăcită ori vreun bob de orez, de ne era şi ruşine, când gazda noastră a venit să vadă dacă ne-a plăcut şi să ne mai invite pe la WU XING.

Geo era atât de încântat de toate felurile iuţi şi picante, încât nu m-am putut abţine să nu-i fac această fotografie, pe care am şi postat-o imediat pe facebook. Like-urile şi share-urile au început să curgă.

Au sunat telefoanele. Câţiva prieteni din Moineşti ne rugau să le aducem şi lor măcar o cutie, de poftă. Dar cum să faci aşa ceva, când aveam de parcurs 300 de km cu maşina, fără o ladă frigorifică ? I-am refuzat cu strângere de inimă.

Dacă am fi locuit în Bucureşti, totul ar fi fost atât de simplu. Am fi descărcat pe telefonul mobil noua aplicaţie WU XING şi am fi comandat tot ce ne doream, mai ales până pe 30 aprilie 2017, când am fi avut şi un discount de 15%, dar aşa….

Aşadar, în lumea lui „Like şi Share” oamenii împart emoţiile între ei. Se bucură, la evenimentele fericite şi se întristează la cele nefericite, râd la imaginile haioase, admiră locurile în care te văd ori pur şi simplu şi-ar dori si ei să citească cartea pe care le-ai recomandat-o, să meargă într-un loc în care ai fost şi tu ori să guste şi ei din mâncarea savurată de tine.

Vino şi tu în lumea lui „Like şi Share” şi împarte tot ce ai cu ceilalţi, o să te simţi mult mai liber şi mai fericit !

Atricol scris pentru Spring Super Blog 2017, proba 14

Sponsor:

 

6 comentarii

  1. Eu îmi amintesc perfect de momentul cand Dana ti-a zis sa-i aduci și ei. Am ras atunci și m-am gandit daca o mai fi cineva care nu stie ce gust are mâncarea chinezeasca. Eu nu-i rezist, asa ca multam de informatii.

Lasă un răspuns

