Plachie de crap

Şi pentru că mâine serbăm Floriile şi avem dezlegare la peşte, am executat o plachie de crap…să te lingi pe degete. 🙂

Am cumpărat un crap mai mărişor, pe care l-am spălat, curăţat şi tăiat (după cum se vede).

Am călit vreo 6 cepe şi doi ardei până s-au înmuiat bine. Apoi, am adăugat o cutie de roşii, câteva funze de dafin, o cană de vin alb, piper, sare şi vreo câţiva cătei de ustoroi + peştele.

Am băgat la cuptor pentru 40 min.

Nimic mai simplu şi mai delicios !

6 comentarii

Lasă un răspuns

