Bijuteria care mă face să mă simt regină

„A fost odată ca niciodată un împărat care avea o fată atât de frumoasă încât . . .” Aşa începeau aproape toate poveştile copilăriei mele, care mă făceau să visez  că într-o bună zi voi ajunge şi eu ca eroinele despre care îmi citea mama. Am fost cuminte, harnică şi ascultătoare, dar pe măsură ce treceau anii, visul se spulbera. Îmi era din ce în ce mai clar că niciodată, niciun prinţ n-o să vină călare pe un cal alb să mă ceară de soţie.

Am rămas însă cu nostalgia acelor vremuri şi cu o pasiune nebună pentru regine şi prinţese. Le studiez obiceiurile, comportamentele, atitudinile, gesturile, dar  mai ales ţinutele vestimentare.

Lady Diana, frumoasa cu un destin care a sfâşiat inimile atâtor oameni din întreaga lume şi a cărei viaţă îţi dă fiori. Grace Kelly, regina Sofia a Spaniei, regina Angliei, regina Olandei, regina Maria ori Alteţa Sa Regală Principesa Margeta, au în comun eleganţa în mişcări şi-n ţinutele vestimentare, aplecarea către oamenii simpli (prin diverse fundaţii de binefacere), priviri blânde dar ferme şi un tip de frumuseţe care-ţi dă fiori.

Şi mai au ceva în comun, aşa cum observaţi şi în fotografiile de mai sus: pasiunea pentru perle. Nimic nu se compară cu un set de bijuterii din argint şi perle, aşa cum puteţi găsi în cele 45 de magazine Splend’or, prezente în majoritatea mall-urilor din ţară. Vedeţi lista aici.

Foto: Magazin Splend’or din Arena Mall, Bacău

Majorica este un brand prestigios spaniol, locul unde monarhia este la ea acasă. Am descoperit câteva bijuterii care mă vor ajuta să mă transform în regină, măcar pentru orele în care le voi purta.

Priviţi acest colier Majorica Fancy, nu-i aşa că-i superb ? Cu o pereche de cercei, un inel şi o brăţară realizate din argint şi perle,  aproape orice ţinută capătă valoare, iar femeia care poartă această combinaţie va fi admirată, oriunde s-ar duce.

Aş purta acest colier cu o rochie neagră din dantelă, contrastul va fi atât de bine evidenţiat ca în yin şi yang. Prin purtarea „reginelor pietrelor preţioase”, căci aşa mai sunt numite perlele, imaginea mea va fi una impecabilă. Voi fi rafinată, elegantă şi sofisticată, ba chiar seducătoare. Voi simţi cum privirile fierbinţi ale celorlalţi se vor prelinge pe fiecare perlă.

Bijuteriile Majorica sunt „must have-ul” acestui sezon. E greu să te opreşti doar la un colier, atunci când vizitezi site-ul B&B Shop sau mergi în magazinele Splend’or.  Se apropie sărbătorile de Paşte şi aici am găsit cadouri ieftine pentru femei şi bărbaţi, cu preţuri începând de la 20 de lei, cu care nu poţi să dai greş.

Nu vi se pare că această domnişoară superbă, ce poartă bijuteriile Majorica e chiar vestitoarea primăverii ? Braţara, inelul, cerceii şi colierul îi scot în evidenţă frumuseţea naturală incontestabilă. Cred că orice revistă s-ar măndri s-o aibă pe copertă !

Sursa foto: pagina de Facebook a magazinelor Splend’or

Cred că orice femeie care se respectă, trebuie să aibă în cutia ei de bijuterii un astfel de set din argint şi perle. Sunt bijuterii care au fost la modă dintotdeauna şi vor rămâne cât va dăinui omenirea, la fel ca şi rochia neagră.

Articol scris pentru proba 15 din Spring Superblog 2017

Sponsor:

Lasă un răspuns

