Publicat în Spring Superblog 2017

Magazinul de iluzii

Vând iluzii mari şi mici,
Pentru cei ce vin pe-aici.
Şi iluzii parfumate,
Pentru fete deochiate.
Vând iluzii de carton,
Pentru fiecare om.

Preţu-i mic, nu cer prea mult
Visele să ţi le-ascult,
Şi apoi să-ţi modelez
O iluzie, să-ţi creez.
Una ce-o să-ţi placă, zău
Sincer, jur pe Dumnezeu !

O iluzie de cleştar,
Ţie ţi-o voi da în dar.
Pe subseară, la fereastră,
Unde-i o muşcată-n glastră.
Şi unde ne sărutam,
Şi vorbe dulci ne spuneam.

Înşiră-te mărgăritare
Mă va ajuta ea oare
Ca iluzii să creez,
Lumea s-o mai îmbunez
Şi s-o pun într-un chenar,
S-o dau timpului în dar ?

De Paşte şi de Crăciun,
Vând iluzii din săpun
Umezit, la ceas de seară,
Când ‘mnealui o să apară,
Să ne spuie multe versuri,
Toate pline de-nţelesuri.

Vând iluzii de argint,
Pentru cei ce nu mai mint.
Pentru clovni, ce-au râs cândva,
Vând iluzii din tafta.
Sexul Slab va fi cu mine,
Mă va ajuta cu rime.

Vând iluzii dulci, din miere,
Pentru doamna Încondeiere.
Care lumea o bârfeşte
Şi nici că se mai opreşte.
Alina Gheorghe să vii,
Poate s-o opreşti, tu ştii !

Vând iluzii amărui
Pentru unele dudui,
Ce se laudă că fac
Pască, drob şi cozonac.
Nimicuri şi fantezii,
La familie, copii.

Emil Călinescu, spune
Ce iluzii ar fi mai bune,
Pentru a etira în lume
Doar idei de acţiune ?
Crezi că pot să fac ceva,
Filmul vieţii a-l schimba ?

Vând iluzii colorate
C-o eşarfă strâns legate.
Celor ce mai cred în vise,
Şi în vorbe mari, promise.
Alma Nahe(r) oare ai vrea,
Să joci şi în piesa mea ?

Partenerii media
Văd iluzii în cafea,
Iar cei cu blog partener,
Văd iluzii fel de fel.
Chic-Elite, va scrie iar
De iluzii din ocean. (Armonie acvatică)

Dacă nu te-au convis ei
O iluzie să-ţi ei,
Partenerii Superblog,
Eu ce să mai fac ?  Te rog !
Vino, intră şi probează,
Iluzii ce te-avantajează.

Îţi promit că-ţi dau cadou
Un nasture, de anul nou,
Ce-ţi va şopti la ceas de seară
Iluzii fredonate la chitară.
Şi-ţi va cânta în zori de zi
Iluzii răspândite pe câmpii.

Mă voi extinde şi în ţări străine
Cu magazinul de iluzii fine.
Pe ExtraViTa, eu o voi ruga,
Sa ducă vestea, când ea o pleca.
Sau CălătoriaPerfectă
Îmi va face vreo ofertă ?

Craiova pe blog.Natural, ai putea să te-opreşti ?
Am nevoie de ceva iluzii olteneşti.
Şi tu, Pisică Neagră, îmi poţi da
Ceva iluzii pisiceşti, din curtea ta ?
Tulips & Sparkles zi-mi  şi tu ceva,
Ca blogger partener, nu sta aşa !

Iluzii vând, la kilogram, la metru.
Iluzii date-n leagăn de-un personaj funebru.
Iluzii la bucată, de-un leu sau poate doi.
Iluzii despre viaţă, iluzii despre noi,
Căci ce e viaţa asta, de n-am avea iluzii ?
O cale întortocheată şi plină de confuzii.

Articol scris pentru Superblog, proba 18

13 gânduri despre „Magazinul de iluzii

  1. „Scrisul trezește iluziile la viață.” Habar nu am cine spune asta, nici nu voi căuta, dar știi unde am gasit cuvintele astea, fix acum? La illussion a noastră, „străduța cu iluzii”…mai tradus nițel pentru cine nu o ști. Succes și felicitari. Esti finalista a cata oară?

Lasă un răspuns

