Publicat în Blogal Initiative

Am piscină, bine-mi pare

M-am gândit să stau la casă,
Să am grătar şi terasă.
Vara, să ies în grădină,
Să fac baie în piscină.
Soarele să mă prăjească
Şi lumea să mă privească.

Cum îmi întreţin piscina ?
Cu peria şi prăjina.
Frec pereţii, îi lustruiesc.
Şi apoi mă odihnesc.
Las robotul  să muncească
Piscina să-mi strălucească.

Frunzele ce-mi stau în drum,

Cu minciogul le adun.
Apoi voi verifica,
Cât clor are apa mea.
Clorul şi aciditatea,
Vor da apei calitatea.

Am produse avizate,
De la Aqua cumpărate.
Cu pooltesteraşul meu,
Voi verifica mereu,
Clor, PH, alcalinitate,
În standard să fie toate.

Dacă trebuie, voi pune
Clor solid, vreo trei capsule,
Şi un tratament de şoc,
Sa-i dau apei blue, pe loc.
Şi apoi voi curăţa,
Filtrul de la pompa mea.

Am descoperit ceva,
Bun pentru piscina mea.
Un covor rotund şi bun,
Ce o va feri de-acum,
De mizerii, frunze moarte
Şi de mucegai,  măi frate.

 

 

Vine vara, bine-mi pare.
Am piscină, stau la soare.
Pe şezlong mă odihnesc.
Doamne, bine mai trăiesc !

Lasă un răspuns

