Publicat în Spring Superblog 2017, Superblog (articole vechi 2013-zi)

Rezultate Spring Superblog 2017

Dupa lupte seculare, care au durat sase saptamani s-a tras linia si peste aceasta editie a concursului Spring Superblog. Am obtinut un onorabil loc 12, cu 1670 puncte  (11, daca e sa ne uitam cu atentie, dar ce mai conteaza). Anul asta a fost inghesuiala mare (locul 4 si 5 au acelasi punctaj, iar eu voi urca pe podium impreuna cu Alexandra Calinoiu si Clarisa Iordache) dupa 18 probe.

Am incercat si eu o contestatie, pentru ca nu prea mi-am folosit acest drept in cele opt participari, la Momondo (nu stiu ce m-o fi apucat, pentru ca oricum n-aveam ce castiga, dar asa mi-a venit)  si iata ce raspuns am primit:

„Bună, Cristina,

 A fost aproape imposibil să încercăm să departajăm articolele și ne-am simțit și încă ne simțim vinovați că a trebuit ‘să dăm note’ amintirilor cuiva.  Cu atât mai mult cu cât a trebuit să încercăm să devenim mai critici cu absolut toată lumea –cea mai mare notă fiind de 98, drept consecință.

Revenind la articolul tău, împărțirea pe criterii a fost următoarea:

Respectarea temei – 22 pct

Creativitate & originalitate – 15

Corectitudine gramaticală – 15

Cerințe tehnice – 15

Coerență, fluență – 7

Pentru ultimul criteriu am acordat doar 2 punctaje de 10 pentru articolele unde am avut senzatia ca am fost tinuti lipiti de ecran. 

Încerc să explic de ce. Ai menționat în articol că ai ales această poză pentru că suntem în săptămâna Paștelui, dar tema trebuia să fie fotografia ta preferată (nu cea determinată de calendar).

În subsidiar, niciun membru al juriului nu este prea credincios, din păcate, și probabil a contribuit și aceasta într-o mică măsură la evaluarea articolului. În general, e punctajul standard pe care l-am acordat postărilor de acest tip. La tine, a fost problema cu respectarea temei pe care am menționat-o anterior.

 Îți mulțumim frumos pentru participare. Ne-am fi dorit să avem la dispoziție mult mai multe premii, dar poate că va exista o data viitoare pentru care să fim mai bine pregătiți din acest punct de vedere.

  O zi frumoasă,

Mircea Giurca „

Asa-mi trebuie daca am ales o fotografie de la o manastire 🙂  Oricum, multumesc pentru raspuns. Trageti voi concluzia, daca merita sau nu sa faci contestatie.

Felicitari tuturor finalistilor !

Felicitari Ralucai Ilie, cea care va lua trofeul editiei, lui Marius Mandache si Oanei Grozavu !

Urmeaza distractia, cea pentru care multi ne-am inversunat sa scriem pana la ultima proba. Ne vom intalni la Mamaia, ne vom simti bine impreuna si puntajele nu vor mai conta.

  Sa ne vedem (revedem) cu bine !

10 gânduri despre „Rezultate Spring Superblog 2017

  1. Bună, Cristina,

    Mă bucur că ai evidențiat paragraful respectiv, poate ar trebui să și subliniezi termenul ‘mică măsură’. Dacă ai fi curioasă cum se traduce el în puncte și nu ai fi dorit neapărat să faci un subiect de blog dintr-o corespondență privată, mă puteai întreba și ți-aș fi spus că nu înseamnă mai mult de 1 punct. În plus, nu a fost o depunctare făcută în mod conștient sau cu rea intenție.

    După cum am menționat și în restul mail-ului, nu ai citit cu atenție enunțul probei, prin urmare nu ai respectat tema și nu a rezultat cel mai inspirat articol.

  2. Felicitări pentru locul obținut! Mie răspunsul pe care l-ai primit la contestație mi se pare foarte drăguț și sincer, chiar merita apreciat. Știu că lucrurile de văd altfel când ești direct implicat, dar … Eu de exemplu am primit răspuns la o contestație, nu dam nume, care zicea : „a fost un articol plin de emoție, dar nu ai convins oamenii să vină la noi”. Punct. Așa că am citit cu mare drag răspunsul pe care l-ai primit tu,mi se pare din altă ligă.

    1. Multumesc Madi ! Si mie imi place raspunsul, l-am publicat doar pentru a evidentia faptul ca acest concurs este unul destul de subiectiv, iar clasamentul nu reflacta valoarea noastra, in materie de compozitie literara.

Lasă un răspuns

