Moineştenii au nevoie de un WC la autogară

Zilnic, zeci de călători aşteaptă aici autobuzele care să-i ducă în direcţia dorită. Dar ce faci dacă te taie vreo necesitate fiziologică ? Treci uşor de pe un picior pe altul. Dacă eşti bărbat, alegi să stropeşti gardul verde al CFR-ului, te abţii eroic până ce pielea ţi se face galbenă ca ceara sau . . . completaţi voi.  Păi ce fel de municipiu, staţiune-băi e la noi, fără ceva atât de elementar ?  Am făcut ocolul clădirii, doar-doar voi descoperi o gaură ceva, însă nimic. Fostul WC, care fie vorba între noi, era o mizerie, a fost îngropat, însă în locul lui ar fi trebuit să apară măcar o toaletă ecologică, nu credeţi ?  (mă adresez autorităţilor locale, care nu cred că au mai fost de mult prin zonă, că deh, dumnealor nu circulă cu autobuzele).

Mi-am luat inima în dinţi şi am întrebat o casieră ce se poate face în caz că…. După ce m-a scanat, mi-a spus că există un WC  „secret” şi că-mi dă cheia să merg acolo.

WC secret, ţinut sub cheie ?   🙂

Stimaţi domni care ar trebui să vă ocupaţi de asta, turiştii vin şi prin autogară şi poate vor şi ei să se uşureze după un drum lung, dumneavoastră nu vi s-a întâmplat  ?

Dacă trenurile de pasageri nu mai trec prin Moineşti, autogara chiar are clienţi. Vă reamintesc, la baza piramidei trebuinţelor stau necesităţile fiziologice. Dacă nu ai unde să faci pipi şi caca, nu-ti mai arde să vezi oraşul.

Lasă un răspuns

