Vis studenţesc

Simt că la cei douăzeci de ani ai mei totul e posibil. Am intrat la zi, la una dintre cele mai bune facultăţi şi am bursă de merit. Am un iubit care mă adoră şi o pereche de părinţi care ar face orice pentru dezvoltarea mea. Îmi doresc să explorez lumea, să văd cu ochii mei locurile despre care am citit ori am văzut emisiuni la tv, dar mai presus de orice îmi doresc să fiu independentă financiar.  Vreau să-mi  demonstrez în primul rând mie, că pot să-mi transform visele în realitate, oricât de utopice ar părea ele.  De când am aflat că o fostă colegă de liceu a ajuns să muncească şi să viziteze America prin  programul work and travel de la CND Vacanţe Speciale, numai acolo îmi zboară gândul. Mă uit aproape zilnic la albumul cu cele câteva sute de fotografii pe care le-a postat pe Facebook şi visez.  Visez la ce voi vizita eu, la locul unde voi munci timp de trei luni, la oamenii pe care-i voi întâlni şi la cum îmi voi petrece timpul destinat cătătoriilor. Am citit despre Work and Travel Vacanţe Speciale cam tot ce s-a scris în online şi abia aştept să-mi scriu primele impresii pe blog, chiar de pe „tărâmul făgăduinţei”. Până la vacanţa de vară mai e ceva timp, aşa că acum mă pregătesc intens: mai multă engleză, o listă cu obiectivele turistice de atins, alegerea unui  job work and travel care să-mi aducă mai mulţi bani, să-mi placă şi să fie aproape de obiectivele turistice pe care îmi doresc să le vizitez.

Dacă aş putea alege orice job, m-ar atrage unul în IT, la Google, Facebook ori la Microsoft. Îmi doresc foarte mult să văd sediile acestor firme, să stau în prejma unor mari programatori şi să simt atmosfera de lucru de la aceşti giganţi ai tehnologiei.  Cum ar fi să-i văd pe Bill Gates, Mark Zuckerberg, Larry Page şi Sergey Brin ? Mi-aş dori să mă invite să explorez lumea informaticii de pe platformele unde îşi desfăsoară activitatea şi să-mi propună să lucrez pentru ei.

Să ajungi în America şi să nu vezi New York-ul mi se pare inadmisibil. O fotografie cu celebra Statuie a Libertăţii o voi posta chiar din prima zi a şederii mele acolo. Visez să trec prin cartierul Manhattan, să străbat Times Square lăsându-mă vrăjită de spectacolul de lumini şi culori oferit de multitudinea de magazine, teatre şi restaurante. Voi admira zgârie-norii, printre care şi celebrele clădiri: Empire State Building  şi Chrysler.  Visez să-mi petrec o zi întreagă în celebrul Central Park, să mă bucur de natură, de libertatea de-a sta pe iarbă fără să văd celebrele afişe de la noi cu „Nu călcaţi iarba, amendă 1000 lei”, să privesc cum se relaxează americanii şi să savurez un burger făcut de cunoscători. Voi pune deoparte banii necesari pentru a vedea cel puţin un spectacol pe Broadway. fie la  Shubert, fie la  Booth.

Voi locui cu studenţi din toate ţările lumii, îmi voi face o mulţime de prieteni şi în timpul liber vom merge să vizităm  Muzeul Metropolitan de Artă, căruia localnicii îi spun „The Met”.  Seara ne vom distra în Rockefeller Center şi vom lua masa în Chinatown, încercând tot felul de ciudăţenii culinare. Duminica vom merge la biserică, mai exact la Catedrala St. Patrick, apoi vom urca în cea mai înaltă clădire din NY,  One World Trade Center,  unde vom putea face nişte fotografii grozave cu cartierul Manhattan. Cu siguranţă vom descoperi şi alte destinaţii speciale, pe care le vom explora împreună.

Le voi povesti colegilor din întreaga lume despre România, despre obiceiurile, tradiţiile şi mâncărurile noastre, iar ei îmi vor povesti despre locurile de unde vin. Sper să păstrăm legătura, cu ajutorul tehnologiei, să-i pot invita la mine şi de ce nu, să primesc la rându-mi invitaţii de la ei. Până la urmă, multiculturalismul asta înseamnă, să ne acceptăm unii pe alţii aşa cum suntem.

Principalul scop, pentru care am ales work and travel în America este acela de a vizita măcar o părticică din noul continent. Un alt motiv este acela  de a-mi demonstra mie că mă pot descurca oriunde, că pot să-mi fac o mulţime de prieteni şi că pot vorbi limba engleză atât de bine încât să fiu înţeleasă de toţi cei din jur.

Dacă şi tu eşti sudent la zi şi nu ai trecut de onorabila vârstă de 30 de ani, încă te mai încadrezi pentru a obţine o  vacanţă cu work and travel.

Înscrie-te rapid, locurile sunt limitate !

Articol scris pentru proba 18 a concursului SuperBlog 2017

Sponsor:

 

Lasă un răspuns

