Publicat în De toate adunate

Gala SuperBlog 2014 (partea a-II-a)

Aşa cum v-am povestit în articolul „Gala SuperBlog 2014 (partea I), sâmbătă 13.12.2014 s-au întâlnit la Straja de Hunedoara o parte dintre bloggerii participanţi la concursul SuperBlog, organizat de Swiss Plan.

După festivitate, m-am bucurat să-i revăd pe: Daniel Botea, frumoasa Maria-Aguriţa Ignat, care a luat anul aceste doar 60 de kg. de brânză, pentru că silueta subţire cu brânză Delaco se ţine 🙂 , Alina Florentina Gheorghe, cu care am stat la de vorbă la un vin fiert şi care mi-e tare dragă, Daniela-Adriana Bojincă, adică Pishky sau Pişcoţel, fără de care n-am fi intrat în cameră 🙂 ,  Raluca Uluiţeanu, Nicuşor Adrian Rotaru, un mare dansator, viitoarea domişoară doctor Diana Elena Gavrilă, Emil Călinescu, cu care am avut ocazia să discut mai mult şi care m-a fascinat cu tot ceea ce ştie despre lumea acesta minunată a bloggerilor şi nu numai, Bianca Bîzîiac, care mi-a povestit câte ceva despre experienţa din America şi l-am lăsat la urmă pe cel pentru care am un respect deosebit, domnul Cristian  Hertzug, împreună cu soţia domniei sale.

Alina Gheorghe ne-a cadorisit cu ochelari 3D, mulţumim 🙂  şi aşa au rezultat nişte poze haioase.

10868160_922088314482914_8557551530073229483_n

Anul acesta, am avut plăcerea de-ai cunoaşte personal pe: frumoasa Mirela Surghie, cu care n-am rezistat să nu fac o poză la plecare.

Picture 099 Băcăuanca mea, Diana David, fără de care n-aş fi putut veni la Gală, o frumoasă, o talentată şi o foarte bună dansatoare, aşa cum s-a văzut.

Picture 101Ana Deborah Precup, pe care toţi o ştim drept Aniela Deby, e o frumoasă în prejma căreia te simţi grozav, un om comunicativ şi foarte distractiv. Am discutat şi am dansat împreună, aşa cum se poate vedea.

7Ianolia Marina Buca, o altă bloggeriţă superdistractivă, cu care îmi pare rău că n-am vorbit mai mult, poate în primăvară o să ne cunoaştem mai bine. 🙂

Picture 021Irina-Eliza Penciu, o Sibiancă frumoasă care ne-a invitat la Muzeul Civilizaţiei Tradiţionale Astra şi promit că în 2015, când voi ajunge la Sibiu, îi voi face o vizită. Pe  Ileana Petrache, n-ai cum să n-o îndrăgeşti, e o fineţe de fată cu care regret că n-am avut mai mult timp să ne cunoaştem.

Cred că ar trebui să cerem ca petrecerea să ţină trei zile şi trei nopţi, pentru a ne putea cunoaşte mai bine şi a avea timp să discutăm mai mult, că doar suntem bloggeri şi la noi o discuţie de un minut durează mai mult de-o oră :).

Adina Mădălina Rodocea, se dă drept studentă în anul II, dar dacă o vedeţi cât e micuţă şi de drăgălaşă nu zici că a trecut de şcoala generală. O felicit pentrul locul II şi pentru ideea cu filmul, care ne-a distrat pe toţi.

Am lăsat-o pe Cristina Lincu la final, pentru a o felicita în mod deosebit. M-a impresionat să aflu că e mama a trei copii şi că a stat nopţile să scrie. Bravo Cristina!

Ce pot să vă mai spun, decât că eu şi Geo, ne-am simţit minunat, am dansat până la miezul nopţii, cu toată oboseala acumulată în timpul zilei, apoi am intrat din greşeala la camera 21 (cu un etaj mai jos), unde am avut noroc că n-am deranjat pe nimeni, pentru că mai plecam şi jumuliţi de la Straja.

23Pentru toate aceste lucruri minunate care ni s-au întâmplat îi mulţumim Claudiei şi lui Albert, fără de care online-ul n-ar ieşi cu atâta succes în off-line.

Aştept primăvara, s-o luăm de la capăt, vorba cântecului:

„Şi-altă dată, şi-altă dată, O s-o facem şi mai şi mai lată !” 🙂

Vă doresc tuturor Sărbători fericite ! şi fie ca moşul să ne aducă multe vizualizări, creşterea PR-ului şi poate un domeniu.RO.

La mulţi ani !

Sa ne reamintim:

17 gânduri despre „Gala SuperBlog 2014 (partea a-II-a)

  1. Zici de mine ca sunt mare dansator? Multumesc Cristina! Nu stiu cat de bine dansez, (de fapt mie nu imi place sa dansez si nici cum dansez) dar stiu ca daca e petrecere, este mai bine sa dansezi si sa risti sa se amuze ceilalti pe seama ta, decat sa stai locului si sa risti sa moara petrecerea. Vad ca toata lumea s-a distrat la aceasta gala si petrecere, deci chiar a fost un eveniment minunat. La multi ani si sa ne revedem cu bine si cu domeniul pe care ti-l doresti. Eu am trecut in 2014 pe domeniu http://www.adrian-rotaru.ro in caz ca vrei sa-mi faci o vizita. Dau eu cafeaua! http://adrian-rotaru.ro/vanzator-de-ocazie-si-eveniment-cu-iz-de-cafea/

Lasă un comentariu