Publicat în De toate adunate

Amintiri de la aniversarea a 10 ani de SuperBlog

Meteorologii au anunţat pentru sâmbătă, 15 decembrie 2018, cod galben şi portocaliu de ninsori, ger şi viscol cumplit. Ce să facem ? Am promis Claudiei ca venim, iar pentru noi, promisiunea e datorie curată şi cuvântul, cuvânt. În plus, cum să lipseşti de la aniversarea a 10 ani de SuperBlog, când eşti pur şi simplu îndrăgostit de acest fenomen ? Pentru că, da, SuperBlog este un fenomen. Cum vă explicaţi altfel, că de atâta timp, zeci de oameni pleacă de-acasă de două ori pe an, fie ploaie, vânt, furtună, sfârşitul lumii sau orice altceva, doar pentru a se reîntâlni/întâlni şi a petrece împreună la Gală ?

Eu m-am contaminat cu virusul SuperBlog din anul 2013 şi de-atunci tot scriu. Au fost ani în care am primit recompense materiale constând în cărţi, produse cosmetice, DVD-uri cu filme, excursii, bijuterii, stick-uri de memorie, dar şi ani în care m-am întors acasă doar cu diploma de finalist. Cărţile le-am citit şi acum stau pe un raft din bibliotecă, la filme m-am uitat şi le-am pus cine ştie pe unde, cosmeticele s-au epuizat şi ele, iar din excursii au mai rămas doar amintirile. Însă, cel mai preţios dar pe care mi l-a făcut SuperBlogul a fost acela de-a mă include în marea familie a  bloggerilor. Am avut posibilitatea de-a cunoaşte zeci de oameni frumoşi, talentaţi, creativi, ambiţioşi şi generoşi, din toate colţurile ţării.

Acesta a fost cea de-a zecea mea participare (ce coincidenţă, nu ?!) şi s-a finalizat cu locul 12. Punctajul obţinut de concurenţi reprezintă suma talentului nativ, a cunoaşterii regulilor gramaticale, a capacităţii de exprimare corecte şi fluente, a orelor petrecute cu documentarea şi nu în ultimul rând, a punctualităţii şi a capacităţii fiecăruia de a respecta nişte reguli (fie ele date de către organizatorii concursului ori solicitate de sponsori).

Gala SuperBlog 2018 s-a desfăşurat, ca şi anul trecut, într-una din cele mai frumoase locaţii din ţară, mai exact în Poiana Braşov, la Royal Boutique Hotel.  Ţin să le mulţumesc în mod deosebit gazdelor, pentru primirea extraordinar de călduroasă pe care ne-au făcut-o, pentru amabilitatea şi politeţea cu care am fost întâmpinaţi peste tot, pentru bucatele alese pe care ni le-au pus la dispoziţie, atât la Gală, cât şi dimineaţa, la micul dejun, cât şi pentru vinul fiert, un adevărat răsfăţ al papilelor gustative, leacul celor timizi, ajutor în dezlegarea limbilor dar şi al picioarelor pe ringul de dans. Peste tot, ordine şi curăţenie desăvârşită, brăduţi frumos împodobiţi şi multe decoraţiuni de sezon. Mi-a plăcut mult şi cum erau îmbrăcaţi angajaţii hotelului, în special ţinuta celor de la recepţie. De asemenea, îl felicit pe bucătar pentru prăjitura în cutiuţă (nu ştiu cum se numeşte exact), care a fost absolut delicioasă. Îmi plouă în gură ori de câte ori îmi amintesc de ea.  🙂

Odată cu cheia camerei, am primit cadou şi o reducere de 10%, pentru următoarea noastră vizită acolo. Mulţumesc !

Am stat în camera 110 şi m-am bucurat de o privelişte de basm, aşa că am petrecut ceva timp pe balcon admirând peisajul şi ascultând chiotele de veselie ale copiilor care se bucurau de zăpada proaspăt căzută şi de pârtia numai bună pentru săniuş.  M-am întors cu gândul în perioada copilăriei, când nu era zi de iarnă, în care să nu  ieşim cu săniile pe cocoaşa unui deal din Moineşti şi nu intram în casă decât după îndelunga insistenţă a părinţilor. Eram uzi, cu mâinile şi picioarele îngheţate, cu nasurile roşii şi cu obrajii îmbujoraţi de şfichiurile gerului, dar fericiţi şi voioşi, ca cei de pe pârtie.

Vedere de pe balconul camerei 110 al Royal Boutique Hotel din Poiana Braşov

Frumoasa domnişoară de la recepţie

Preferata mea, prăjitura la cutiuţă

Nu poţi descrie exact momentul revederii, e ca acel sentiment pe care-l ai când te vezi cu cineva drag din familie, care ţi-a lipsit un an sau jumătate de an, sau mai mult (cum a fost cazul Otiliei Dima). Pe Claudia şi Albert, sigur îi găseşti punând la punct ultimile detalii, pentru ca evenimentul să fie, ca de fiecare dată, unul de excepţie. Nu ştiu ce secret are Claudia, însă din 2013 nu s-a schimbat deloc. A rămas la fel de frumoasă, la fel de calmă şi răbdătoare cu toată lumea, iar evenimentele îi ies din ce în ce mai bine, spre fericirea noastră.

Revederea cu Radu Ţuglea m-a bucurat foarte mult, chiar dacă nu am putut comunica cu el atât cât mi-aş fi dorit (din pricina problemelor sale de sănătate). Radu e un învingător şi ne-a dat o lecţie de viaţă tuturor. Ne-a arătat că se poate scrie foarte bine şi de pe holurile spitalului de oncologie, şi că te poţi concentra la ce ai de făcut, chiar dacă te doare fiecare celulă a corpului. Radu a venit la Gală şi s-a simţit bine împreună cu noi, deşi ar fi putut sta comod în pat respectând indicaţiile medicului. L-am văzut zâmbind, dansând, bucurându-se şi asta m-a făcut şi pe mine fericită.

Felicitări domnişoarei Georgiana Mihăilă, câştigătoarea trofeului acestei ediţii. Georgiana, mare iubitoare de pisici negre (şi nu numai), ne-a demonstrat tuturor că prin multă muncă şi perseverenţă, poţi fi numărul unu.

Am revăzut oameni dragi mie, pe care-i menţionez aici într-o ordine absolut aleatorie: Daniel Botea, frumoasa Dana Afrăsinei, cu ochii albaştrii ca marea, Ioana Razk şi Adrian Găinaru, Emil Călinescu, Ionela Mihaela Popescu şi sora ei, Teodora Alexandra, Otilia Dima, Raluca Filimon (Ralucica) -cea cu care mă vedeţi în fotografia alăturată, Alexandra Petronela Enache, Constantin Târnoveanu şi Dana-Maria Jugăurs, Raluca Brezniceanu, Roxana Vasilescu, Georgiana Ţonef-Filip, Raluca Cincu, Givan Iusein şi Cristian Lucian  Hatschner.

Am fost încântată să-l cunosc pe Alin Boncea, care este un foarte bun dansator şi care ne-a ajutat pe mulţi dintre noi (inclusiv pe mine) cu premiile. Mulţumesc Alin ! Am avut ocazia să schimb câteva cuvinte cu Corina Podocea şi Mirela Marin, cu care sper să comunic mai mult în viitor. De fapt, la fiecare Gală mai adaug două sau trei persoane în listă. Mi-aş fi dorit să-i cunosc pe toţi, dar nu-mi iese.

Şi de această dată, am reuşit să scriu articole care au fost pe placul juraţilor. Cel mai important premiu (locul I, la această probă), mi-a fost oferit de domnişoara Carla D. Cioară, de la Expressoft Technology, o tabletă Kruger&Matz şi o felicitare de la echipa Expressoft, cu urări pentru noul an. Articolul  „La masă cu Caragiale„, a fost apreciat şi de colegii mei de competiţie, ceea ce mi-a sporit şi mai mult bucuria.  Ţin să le mulţumesc celor de la Expressoft Technology pentru cuvintele frumoase pe care mi le-au lăsat amintire şi-i asigur că voi păstra felicitarea de la ei toată viaţa. Îi mulţumesc domnişoarei Carla pentru prezenţa la Gală, dar şi pentru scurta discuţie pe care am avut-o în particular.

Un alt sponsor, de la care am primit o menţiune, constând într-un şorţuleţ de bucătărie foarte sexy, un pachet cu produse tradiţionale de Crăciun şi produse de la Yves Rocher, a fost eHalate.ro, reprezentat prin doamna Camelia Leteanu, care a fost impresionată de acest articol. Vă mulţumesc şi pe această cale !

Cei de la Sano ne-au oferit produse de curăţenie, foarte utile şi foarte bune, iar cei de la Farmec au premiat toţi finaliştii cu câte o cremă de mâini şi un gel de duş. Le mulţumesc tuturor !

După Gală, s-a încins o petrecere pe cinste, cu DJ, tort aniversar şi multă voie bună. M-am străduit să ţin ritmul cu cei mai tineri, dar pe la ora 1, am dat ringul de dans pe patul confortabil din camera 101.

Felicitări SuperBlog, la cei 10 ani pe care i-ai împlinit de curând !  Felicitări Claudia şi Albert pentru că ţineţi flacăra creativităţii aprinsă !  Felicitări sponsorilor care înţeleg că o promovare în mediile on-line contează !  Felicitări celor ce scriu şi se perfecţionează cu fiece zi care trece !

La mulţi ani tuturor !

Sărbători fericite şi liniştite, alături de cei dragi !

Să ne citim mulţi ani sănătoşi în anii ce vor urma !      

 

7 gânduri despre „Amintiri de la aniversarea a 10 ani de SuperBlog

  1. Felicitările mele pentru încă o aventură frumoasă căreia i-ai făcut față cu succes! Îmi închipui cât trebuie să fi fost de plăcută și emoționantă această întâlnire cu colegii de concurs.
    Îți doresc sărbători fericite, Cristina! 🙂

Lasă un comentariu