Publicat în Spring Superblog 2022

Cea mai bună prietenă forever

Prietenii sunt ca pepenii: încerci o sută și alegi doi, trei” – Confucius

Un vechi proverb spune așa: ”Nicio avere nu e mai de preț decât un prieten bun”, iar eu am constatat pe pielea mea, de nenumărate ori adevărul acestor cuvinte. Sunt o norocoasă, pentru că am câțiva prieteni pe care mă pot baza. Știu că dacă-i sun la miezul nopții pentru o problemă, nu îmi vor închide telefonul în nas, întorcându-se pe partea cealaltă, ci se vor arunca în mașină și vor veni să mă vadă. Unii sunt departe. Vorbim rar, nu ne deranjăm foarte des, pentru că înțelegem că fiecare dintre noi e prins în vârtejul vieții, dar când ne auzim, ne punem pe povestit ore în șir de parcă a doua zi nici n-ar exista.

Cu Nina mă cunosc din clasa a cincea. Mergeam împreună la joacă în parc și ea, care este cu doi ani mai mare decât mine, mă proteja. Mă ajuta la teme, îmi împrumuta cărți din biblioteca ei, pe care, după ce le citeam, le discutam împreună. Prin clasele mai mari ne confesam una alteia, vorbind despre băieți, ținute chic, parfumuri, produse cosmetice de cea mai bună calitate, filme. Facultatea ne-a despărțit pentru un timp deoarece am studiat în centre universitare diferite. Ne vedeam doar în vacanțele dintre semestre și atunci ne făceam cadou una alteia  produse cosmetice românești, cu ingrediente naturale, fără parabeni. După terminarea studiilor ne-am reîntors acasă căci aici ne erau cei dragi fără de care viețile noastre n-ar fi avut sens. Prietenia dintre noi, nu numai că n-a murit, ci s-a întărit și mai mult, s-a maturizat.

Nimic din ce visam noi pe vremuri nu s-a transformat în realitate. Viața ne-a dus pe unde a vrut ea și nu pe unde am fi dorit noi. Ne vedem rar, dar niciodată nu uităm de zilele onomastice și pe cele de naștere, oricât de ocupate am fi. Acum e vremea unor altfel de sfaturi: schimbăm rețete culinare, discutăm despre nutriție, despre cum să avem grijă de piele atunci când mergem la mare și nu numai, despre diversele probleme de sănătate care apar în familiile noastre, fix așa cum vor să facă și cei de la Allurene Cosmetics.

În toți anii aceștia, un singur obicei a rămas neschimbat, acela de-a ne face cadou una alteia produse cosmetice de îngrijire ten, produse cosmetice testate dermatologic de cea mai bună calitate.

Am să vă dau o știre bombă: foarte curând, o să apară niște produse cosmetice românești foarte bune, sub brandul: Allurene Cosmetics.

Despre produsele Allurene Cosmetics, direct de la sursă

Lapte demachiant Allurene – recomandat pentru toate tipurile de ten, curăță tenul și îndepărtează machiajul și impuritățile. Conține ulei de migdal, ce ajută la reducerea cearcănelor și îmbunătățește tonusul pielii, precum și Biohidractil, cu rol de hidratare pe termen lung și îmbunătățirea flexibilității și fineții pielii. Este testat dermatologic și oftalmologic. Se folosește seara și dimineața, ca parte a rutinei de curățare, indiferent dacă te-ai machiat sau nu în ziua respectivă, pentru a te asigura ca tenul rămâne curat.

Apă micelară Allurene – se utilizează pentru demachierea și tonifierea tenului și a pielii sensibile din jurul ochilor. Se folosește dimineața și seara. Este testată dermatologic și oftalmologic.

Ser de hidratare Allurene – destinat tuturor tipurilor de ten, recomandat începând cu 18 ani. Testat dermatologic. Se aplică serul dimineața și seara pe față, gât și decolteu, pe pielea curățată și/sau demachiată în prealabil.

Crema contur ochi Allurene – pentru toate tipurile de ten, reduce ridurile și cearcănele. Testat dermatologic și oftalmologic. Se recomandă să se aplice după demachierea tenului cu apa micelară sau laptele demachiant din aceeași gamă, pentru un ritual complet și corect de îngrijire a tenului.

Crema hidrantată Allurene – dedicată îngrijirii pielii feței și a gâtului, pentru toate tipurile de ten. Testată dermatologicSe aplică dimineața și seara pe față, gât și decolteu, pe pielea curățată și/sau demachiată în prealabil. Se utilizează ca parte a unei rutine de îngrijire împreună cu alte produse Allurene. Se poate folosi acest produs și ca bază de machiaj.

Cremă antirid Allurene – previne și reduce ridurile. Recomandată începând cu 30 de ani, pentru toate tipurile de ten. Testată dermatologic. Se aplică dimineața și seara pe față, gât și decolteu, pe pielea curățată și/sau demachiată în prealabil. Se recomandă să se utilizeze ca parte a unei rutine de îngrijire împreună cu alte produse Allurene. Se poate folosi și ca bază de machiaj. 

Se apropie ziua Ninei și mi-aș dori tare mult s-o surprind cu noile produse. În mod sigur și voi aveți o BFF (best friend forever). Ce cadouri vă faceți ?

Articol scris pentru proba nr.15 a concursului Spring SuperBlog 2022

Sponsor:


Un gând despre „Cea mai bună prietenă forever

Lasă un comentariu