Publicat în Spring Superblog 2022

Ne serbăm firma la hotel Opal

O afacere e ca și un copil. Mai întâi o proiectezi, apoi o aduci pe lume, după care o crești până reușește să meargă singură. Anul acesta firma la care lucrez împlinește 30 de ani de activitate și am primit sarcina de-a mă ocupa de organizarea unui eveniment pe măsură. Din lista invitaților fac parte actualii și o parte dintre foștii clienți, precum și salariații care au făcut ca firma noastră să fie cunoscută și apreciată până astăzi. Lista cuprinde 70 de familii, care vor primi cadou trei zile de neuitat.

Mi s-a dat această sarcină deoarece îmi place să organizez evenimente, sunt atentă la toate detaliile și vreau ca la întoarcere, invitații să rămână cu amintiri de neuitat.

Evenimentul va avea loc în perioada 26-29 mai, așa că nu mai am foarte mult timp la dispoziție pentru a mă ocupa de toate detaliile, voi alege un hotel care să-mi pună la dispoziție și asistență specializată în realizarea evenimentului. Tot ce am e lista de invitați și bugetul. Grea misiune ! M-am apucat să caut un loc potrivit. În joc este onoarea firmei, așa că n-am voie să dau greș. E un eveniment unic și foarte important care trebuie să iasă perfect.

Mi-am dorit ca locația să fie una inedită, unică. Știam sigur că evenimentul se va desfășura undeva la mare, dar unde ? Stațiunea Mamaia e arhicunoscută, n-ar fi ceva inedit pentru nimeni, Costineștiul e un loc destinat mai mult tinerilor și noi nu prea mai suntem și nici rebeli nu mai suntem ca să mergem în Vamă. În plus, vreau și altceva decât întinderi de nisip și ape, aglomerație și zgomot, pentru că sunt sigură că invitații noștri nu se vor repezi înspre plajă, ci mai degrabă vor dori să se relaxeze la o terasă, unde să depănăm amintiri în timp ce vom admira apusul soarelui și vom asculta valurile mării.

Am luat harta județului Constanța și am analizat rând pe rând tot ce s-a scris despre fiecare stațiune în parte. M-am uitat la imagini, acolo unde nu fusesem până atunci și am citit recenziile de pe blogurile de turism și de pe site-ul ”am fost acolo.ro”. De fiecare dată stațiunea în care hotelurile poartă nume de pietre prețioase mă atrăgea ca un magnet, poate și pentru că nu fusesem niciodată la Cap Aurora, locul unde o vacanță la mare putea să însemne și o plimbare prin pădurea Comorova, despre care auzisem destule povești interesante.

O vacanță pe o peninsulă în care relieful este diferit față de celelalte stațiuni de la malul mării mi s-a părut ceva cu adevărat unic. Faleza înaltă, golfurile crenelate, protejate de diguri ce se avântă adânc în mare, plaja fragmentată în golfuri mici cu aspect de insulă tropicală, cu zone în care apa este puțin adâncă. Citeam și parcă auzeam valurile mării, în timp ce admiram fotografiile făcute de turiștii ce petrecuseră deja clipe de neuitat în stațiunea Cap Aurora.

Hotel Opal

E dificil să alegi un hotel la mare, aveam nevoie de unul care să ne ofere cazare, masă și să ne pună la dispoziție o sală de evenimente unde să organizăm trecerea în revistă a celor 30 de ani de activitate. Impunător, ca un pescăruș care veghează din înaltul cerului cu aripile larg deschise, Hotel Opal, este locul ideal pentru a organiza evenimente la mare. Am intrat pe site-ul lor și am bifat absolut tot ce-mi va trebui pentru ca aniversarea firmei noastre să fie una de neuitat.

Amplasat pe faleza din partea nordică a peninsulei Cap Aurora, la 50 de metri de plajă, hotelul are sală de conferințe cu o capacitate de 80 de locuri, care dispune de lumină naturală, precum și toate dotările tehnice necesare putând fi aranjată la cerere în funcție de profilul evenimentului, restaurant pentru evenimente, asistență specializată, meniuri personalizate, parcare gratuită și tarife de cazare speciale pentru invitați.

Elementul cheie care m-a determinat să aleg Hotelul Opal pentru evenimentul nostru a a fost existența celor două terase cu 120 de locuri, la malul mării, pentru că bănuiam că acolo vom petrece mult timp povestind și iar povestind câte-n lună și în stele. De la apus până la răsărit vom încerca preparate de tip ”Bistro” și vinurile dobrogene.

Timpul liber și-l va petrece fiecare cum va dori. Hotelul are posibilități multiple: un teren de tenis de câmp modern, dotat și cu instructor propriu, o plajă în care poți să închiriezi un șezlong ori să stai direct pe cearșaf pentru a simți fierbințeala nisipului, o zonă de lounge, unde poți savura o cafea, o înghețată, un desert sau chiar un cocktail, ascultând muzică ambientală într-un cadru natural de neuitat.

Dacă vreunul dintre invitați va veni cu copii, hotelul dispune și un loc de joacă pentru cei mici dotat cu trambuline, perete interactiv de cățărat, trasee presărate cu aventuri, jocuri și jucării.

Am făcut rezervările, i-am rugat pe cei de la hotel să ne dea camerele cu vedere la mare pentru a ne putea bucura non-stop de sunetul valurilor, de țipetele pescărușilor, de mirosul specific al mării. Acum am expediat și invitațiile, clasic, prin poștă, ca acum 30 de ani. Sigur nu va lipsi nimeni. Îi cunosc pe toți, sunt niște oameni minunați care muncesc foarte mult și care au nevoie să-și încarce bateriile.